07/09/2018

Lions Club Kampen organiseerde vaartocht voor ouderen.

Afgelopen dinsdag 4 september zijn een negentigtal oudere inwoners van Kampen getrakteerd op een mooie boottocht op de Veerman van Kampen. Met live muziek, een heerlijke lunch en een bingo met mooie prijzen, beschikbaar gesteld door lokale ondernemers, DA Bolwerk, Netl, Kunstig Kitschwerk, Kamperflora, Boekhandel de Rank, Gewoon!, Chocolaterie de Swaen en Bakkerij René Vermeij, was het een zeer geslaagde dag.

Eenzaamheid is onder ouderen een groot probleem en in maart van dit jaar organiseerde Lions Club Kampen voor de eerste keer een goed bezocht Huiskamer Filmfestival waarbij de opbrengst bestemd was voor de oudere inwoners van Kampen.

Op zaterdag 2 februari 2019 is het volgende Lions Huiskamer Filmfestival. Noteer deze datum vast in je agenda