26/04/2019

Fietstocht “IJsselverhalen op de pedalen” voor het goede doel

Op zaterdag 11 mei organiseert de Lionsclub Kampen alweer voor de vijfde keer de fietstocht “IJsselverhalen op de pedalen”.

De 25 kilometer lange fietstocht leidt u door het prachtige IJsseldelta landschap en bij diverse stops kunt u luisteren naar bijzondere verhalen.

De opbrengst van deze fietstocht is voor het goede doel “Goud voor Oud” en later dit jaar zal een fantastisch dagje uit voor eenzame ouderen uit Kampen worden aangeboden op de “”Veerman van Kampen”.

Op zaterdag 11 mei om 10.15 uur geeft onze burgemeester het startsein bij de van Heutzkazerne.

De kosten voor deelname zijn 5 euro.

Pomp je banden op en fiets mee op 11 mei!

De fietstocht “IJsselverhalen op pedalen” wordt mede mogelijk gemaakt door: HEMA Kampen, Wanpla, Rolf advies, Bolwerk ontzorgt, Apothekers Combinatie IJsselmond, Van Dijk Bikes en HRM advisering.