26/04/2018

Fietsen voor een dagje uit oudere inwoners in Kampen.

Ook dit jaar organiseert de Lionsclub Kampen op zaterdag 12 mei voor de vierde keer een fietstocht met de naam: “IJsselverhalen op de pedalen”.

De starttijd van deze bijzondere fietstocht inclusief verhalen, is tussen 10.00 en 12.00 uur bij het Gouden Hart aan de Koornmarkt te Kampen. De route is via de Zande, de geitenboerderij aan de Jules van Hasseltweg, Hoge weg, Gemaal Noordwendige dijk en Gemaal Flevoweg (inclusief Waterfietsen!!!!).

Bij de start krijg je een kaartje mee met de fietsroute. De route wordt aangegeven met gele bordjes en bij een grote Lionsvlag is er een spreker danwel activiteit.De opbrengst van deze fietstocht gaat dit jaar naar “Goud voor oud”, een onvergetelijk dagje uit voor de oudere inwoner van Kampen.De kosten zijn 5 euro pp.

We rekenen op goed fietsweer en zien je graag op zaterdag 12 mei.

Voor meer informatie zie www.facebook.com/ijsselverhalen